Pages

wtorek, 26 maja 2015

Śródziemie: Cień Mordoru [PC]


Śródziemie: Cień Mordoru to gra akcji osadzona w świecie Władcy Pierścieni. Produkcję opracowało doświadczone studio Monolith Productions, czyli zespół mający na koncie m.in. serię No One Lives Forever oraz dwie pierwsze odsłony cyklu F.E.A.R. Wcielamy się w Taliona – doświadczonego zwiadowcę, którego rodzina zostaje zamordowana przez popleczników Saurona. Chwilę potem również on sam żegna się z życiem, nie jest to jednak koniec tej historii. Zamiast tego prastary Duch Zemsty wskrzesza go i obdarza mocami Upiora. Talion postanawia udać się do Mordoru i wyeliminować wszystkich, którzy przyczynili się do jego tragedii. W trakcie kampanii możemy odkryć także prawdę o istocie stojącej za jego powrotem do świata żywych oraz poznać historię powstania Pierścieni Władzy. Gra kładzie duży nacisk na fabułę oraz na ciekawe postacie niezależne
(w kilku misjach pojawia się m.in. doskonale znany fanom twórczości Tolkiena Gollum). Historię Taliona poznajemy w głównej kampanii składającej się z dwudziestu rozbudowanych misji. Śródziemie: Cień Mordoru to gra akcji, w której wydarzenia obserwujemy z kamery umieszczonej za plecami postaci. Zabawa polega głównie na toczeniu bitew z licznymi przeciwnikami za pomocą rozbudowanej mechaniki walk, opartej na systemie z serii Arkham. Główny bohater może wyprowadzać efektowne ciosy w walce wręcz, łączyć swoje ataki w bardziej złożone kombinacje, a także używać specjalnych ciosów (są to m.in. brutalne egzekucje czy ataki obszarowe). Talion jest ponadto w stanie atakować swoich wrogów na odległość (z wykorzystaniem łuku lub noży do rzucania) oraz przejmować kontrolę nad karagorami i ogromnymi graugami, czyniąc te dzikie bestie podległymi sobie. Mocną stroną projektu jest sztuczna inteligencja powiązana z unikalnym systemem o nazwie Nemezis. Główny bohater oprócz zwykłych potworów może także napotykać w świecie gry orki wchodzące w skład armii Saurona. Każdy kapitan oraz wodz z tejże armii jest oddzielną postacią, posiadającą własne imię, osobowość oraz mocne i słabe strony (elementy te są losowo generowane w momencie rozpoczęcia gry). System Nemezis śledzi wszystkie decyzje gracza oraz staczane przez niego potyczki, a następnie na ich podstawie kształtuje stosunek nieprzyjaciół do gracza. Wraz z rozwojem kampanii wrogowie uczą się naszych taktyk, a niektórzy z nich potrafią wręcz zapałać do bohatera czystą nienawiścią i spróbują zemścić się na nim. W grze Śródziemie: Cień Mordoru dysponujemy pełną swobodą eksploracji świata gry. Oprócz zajmowania się głównymi misjami możemy też przystępować do dodatkowych zadań (m.in. ratowanie cywilów, wykazywanie się bezbłędną obsługą oręża Taliona), zbierać sekrety czy zaliczać opcjonalne wyzwania (np. pokonywanie unikalnych bestii czy zdobywanie określonych odmian ziół). Dla fanów marki dodatkową zaletą jest fakt, że podczas produkcji autorzy współpracowali z ludźmi z firmy Middle-earth Enterprises oraz studiem efektów specjalnych Weta Workshop. Dzięki temu gra idealnie wpasowuje się w świat stworzony przez J.R.R. Tolkiena i jednocześnie pozostaje wierna stylowi wizualnemu kinowej sagi.

PS: pamiętacie o dzisiejszym dniu matki? :P
Pozdrowienia dla nieświadomych :)

piątek, 22 maja 2015

Dragon Age: Inkwizycja [PC]


Dragon Age: Inkwizycja to trzecia odsłona sagi cRPG stworzonej przez studio BioWare. Pod wpływem opinii fanów, niezadowolonych z wielu aspektów Dragon Age II, deweloper postanowił upodobnić grę do pierwszej części cyklu. Jednocześnie zachowano pewne rozwiązania, które sprawdziły się w „dwójce”, nie zapominając przy tym o sporej garści nowości. Dragon Age: Inkwizycja ponownie zabiera gracza do świata Thedas, który po wydarzeniach z poprzednich dwóch odsłon pogrąża się w chaosie. Akcja rozpoczyna się 10 lat po finale gry Dragon Age: Początek i kilka miesięcy po Dragon Age II. Królestwo Ferelden nie zdążyło odzyskać pełni sił po inwazji Mrocznych Pomiotów (Pladze), będącej głównym tematem „jedynki”, a imperium Orlais uwikłane jest w wojnę domową. Na całym kontynencie trwa konflikt Templariuszy z magami. Pośród tego zamieszania dochodzi do rozdarcia granicy pomiędzy światem śmie
śmiertelników a równoległym wymiarem – Pustką – doprowadzając do inwazji demonów. Temu nowemu zagrożeniu czoła stawia niezależna politycznie Inkwizycja. Gracz wciela się w przywódcę owej organizacji, a jego zadaniem jest odkrycie tożsamości osoby odpowiedzialnej za sprowadzenie potworów do świata żywych oraz zgromadzenie dostatecznej potęgi, by powstrzymać inwazję. Tworząc postać głównego bohatera, da się zdecydować nie tylko o jego klasie (wojownik, łotrzyk, mag) i płci, lecz także o imieniu, wyglądzie oraz rasie (człowiek, elf, krasnolud i nowość w serii: qunari). Wypowiadane przez protagonistę kwestie zostały w pełni udźwiękowione. Głównemu bohaterowi towarzyszy trzech kompanów, wybieranych z puli dziewięciu postaci. Większość z nich to nowe twarze, lecz część (np. Varrik) pojawiła się już w poprzednich odsłonach. Nie tylko stanowią oni nieocenioną pomoc w walce, lecz także są ważnym elementem fabuły. Rozmawiając z nimi, gracz poznaje ich historię, motywy i cele. Co więcej, jego poczynania wpływają na to, jak towarzysze odbierają Inkwizytora. Bardzo istotnym elementem relacji z kompanami są także charakterystyczne dla serii romanse. Warto też wspomnieć, że w Inkwizycji twórcy postawili sobie za cel ukazanie stosunków interpersonalnych w bardziej naturalny i dojrzały sposób, co znajduje swoje odzwierciedlenie przede wszystkim w zmodernizowanych scenach seksu. Grający niejednokrotnie staje przed decyzjami natury moralnej, wymykającymi się tradycyjnemu podziałowi na dobro i zło. Część z nich ma duże znaczenie dla fabuły, a ich konsekwencje nie zawsze są widoczne natychmiast. Możliwość importu zapisanych stanów gry pozwala przenieść do rozgrywki część wyborów dokonanych przez weteranów serii. Z kolei osoby, które nie mają doświadczenia z poprzednimi odsłonami, a również chciałyby mieć nakreśloną samodzielnie historię świata i zamieszkujących go postaci, mogą skorzystać z usługi Dragon Age Keep, przygotowanej na okazję wydania „trójki”, by umożliwić w łatwy sposób wygenerowanie zapisu rozgrywki do zaimportowania. Poza podążaniem za głównym wątkiem gracz wykonuje misje poboczne i ustosunkowuje się do mniejszych konfliktów toczących się w Thedas. Jako Inkwizytor podejmuje on decyzje w imieniu całej organizacji, kształtując w ten sposób jej reputację oraz politykę wobec innych ugrupowań. Postępy w rozgrywce owocują nie tylko rozwojem postaci, lecz także wzrostem znaczenia tytułowej Inkwizycji. Ponadto wysokie stanowisko daje wymierne korzyści, chociażby w postaci armii, którą da się wysłać do zdobycia twierdzy ukrywającej ważne informacje. 

sobota, 16 maja 2015

Wiedźmin 3: Dziki Gon [PC]

Wiedźmin 3: Dziki Gon to trzecia odsłona popularnej serii cRPG opartej na prozie Andrzeja Sapkowskiego. 
Grę wyprodukowało studio CD Projekt RED, czyli zespół odpowiedzialny również za dwie poprzednie części. 
Ponownie wcielamy się w znanego z poprzednich odsłon wiedźmina. 
Główna oś fabularna obraca się wokół kilku oddzielnych wątków. 
Wśród nich znalazło się poszukiwanie utraconej miłości Geralta oraz inwazja Nilfgaardu na królestwa północy. 
Spróbujemy też powstrzymać tytułowy Dziki Gon, prześladujący wiedźmina zarówno w powieściach, jak i obecny w pierwszej i w nikłym stopniu w drugiej części serii. 
Wszystkie te główne zadania oferują filmową jakość opowiadanej historii, z rozgałęzionymi ścieżkami wydarzeń, imponującymi scenkami przerywnikowymi i starannie wyreżyserowanymi sekwencjami. 
Co ciekawe, możemy porzucić część wątków, trzeba będzie jednak liczyć się z wynikającymi z tego faktu przykrymi konsekwencjami. 
Poza głównymi opowieściami dostępne jest także zatrzęsienie misji pobocznych, które w sumie starczają na ponad sto godzin zabawy. 
Autorzy zadbali o dużą różnorodność wyzwań. 
W trakcie przygód będziemy eksplorowali m.in. jaskinie, prastare ruiny i tętniące życiem wioski. Zapolujemy na potwory dla zysku oraz specjalnych nagród. 
Pojawią się również zadania oparte na dochodzeniach. 
Różne rejony świata oferują swoje własne mini gierki (np. zawody w rzucaniu nożami) ze specjalnymi nagrodami, choć jednocześnie ich ukończenie nigdy nie jest wymagane dla dalszego rozwoju fabuły. 
Zgodnie z tradycją serii, trzeci Wiedźmin oferuje sporą swobodę odgrywania postaci, a fabuła jest mocno rozgałęziona, tak aby umożliwić graczom dokonywanie różnych wyborów. 
Jednocześnie wirtualny świat jest w dużym stopniu dynamiczny. 
Przykładowo, niektóre nasze akcje sprawią, że zagrożona przez ataki bandytów wioska kompletnie się wyludni. 
Gra posiada świat o otwartej strukturze, który jest czterdziestokrotnie bardziej rozległy niż ten w The Witcher 2: Assassins of Kings. 
Nowy silnik (REDengine 3) został zaprojektowany tak, aby cały czas ładował dane w tle, co pozwoliło uniknąć ekranów wczytywania. 
Przemieszczanie się ułatwia opcja jazdy na koniu. 
Przy dobrym rumaku dotarcie z jednego końca mapy na drugi zajmuje około 30-40 minut. 
Dostępna jest również opcja natychmiastowej podróży do miejsc wcześniej odwiedzonych. 
Spore zmiany zaszły w systemie walki. 
Kompletnie przebudowano sztuczną inteligencję przeciwników. 
Geralt otrzymał 96 animacji wykorzystywanych w starciach, podczas gdy w drugiej części miał ich jedynie 20. 
Gracze mogą wreszcie przerywać atak w jego trakcie oraz blokować ciosy i wykonywać uniki, nawet gdy zabraknie im kondycji, choć nie są one wtedy tak skuteczne. 
Zamiast przewrotów bohater wykonuje teraz szybkie piruety, aby zejść z linii ciosu przeciwnika. Nowy system kamery dba o zapewnienie czytelnej perspektywy podczas starć. 
Nie zabrakło starć z bossami (m.in. z lodowym gigantem), ale nie są one tym razem oskryptowane. Mocno przebudowano również system znaków. 
Każdy z pięciu ma podstawowy poziom, a wraz z rozwojem Geralta odblokujemy drugi stopień. Przykładowo, ulepszone Igni wywoła eksplozję ognia, która otoczy bohatera. 
Z kolei drugi poziom Ydren zamiast pułapki na jednego potwora stworzy duże pole, które spowolni wszystkich przebywających w nim nieprzyjaciół. 
Podczas starć wykorzystujemy również w dużym stopniu otoczenie. 
Np. możemy telekinetycznie uderzyć w ul os, które zaatakują wrogów. 
Natomiast gdy zwrócą się w naszą stronę spalimy je znakiem Igni. 
Poszerzanie zasobu wiedzy o przeciwnikach umożliwia poznanie ich słabych punktów. 
Niektóre pokonane monstra pozostawią po sobie niemożliwe do dostania w inny sposób składniki służące do przepisów alchemicznych i tworzenia nowych przedmiotów. 
Pozwolą również Geraltowi na rozwijanie własnego drzewka mutacji, zapewniającego dostęp do nowych mocy. 
Gracze mogą również rozwijać umiejętności szermiercze i alchemii.
WYMAGANIA SPRZĘTOWE:
Rekomendowane: Intel Core i7-3770 3.4 GHz/AMD FX-8350 4 GHz, 8 GB RAM, karta grafiki 2 GB GeForce GTX 770/4 GB Radeon R9 290 lub lepsza, 40 GB HDD, Windows 7/8/8.1 64-bit Minimalne: Intel Core i5-2500K 3.3 GHz/AMD Phenom II X4 940 3.7 GHz, 6 GB RAM, karta grafiki 2 GB GeForce GTX 660/Radeon HD 7870 lub lepsza, 40 GB HDD, Windows 7/8/8.1 64-bit

wtorek, 12 maja 2015

League Of Legends gra którą znacie :)

League of Legends, produkcja studia Riot Games, to sieciowa gra typu MOBA (massive online battle arena) – oparta na zmodyfikowanej mechanice znanej mapy do Warcrafta III - Defence of the Ancients. 
Akcja gry ma miejsce w typowym świecie fantasy, zwanym Valoran. 
Była to kraina od wielu lat ogarnięta wojną, jednak pewnego dnia skłócone państwa postanowiły, że od teraz będą rozwiązywać swoje konflikty w inny sposób. 
Wybrani przedstawiciele każdej z nacji utworzą tytułową League of Legends, a następnie odesłani zostaną na areny, gdzie zmierzą się z drużynami przeciwników. 
W ten sposób wszelkie spory międzynarodowe są rozwiązywane w małych pojedynkach, a nie w wyniszczających globalnych wojnach. 
League of Legends to pierwsza produkcja studia Riot Games. 
Jest ona sieciowym, drużynowym action/RPG, w którym musimy walczyć z innymi graczami w granicach zamkniętej areny, przypominającej mapy znane z typowej strategii czasu rzeczywistego. Mamy więc do czynienia z rozwiązaniem podobnym do znanego z Demigod czy Defence of the Ancients. 
Na arenach stają naprzeciw siebie dwie drużyny (trzyosobowe albo pięcioosobowe, w zależności od wybranej mapy). 
Przed każdym spotkaniem z puli ponad stu postaci wybieramy bohatera, którym będziemy sterować. W miarę awansowania na wyższe poziomy doświadczenia zyskujemy potężniejsze umiejętności, unikalne dla każdego herosa. 
W trakcie meczu zdobywamy także złoto, przeznaczane na zakup przedmiotów, które ostatecznie kształtują charakter kierowanej postaci. 
Ponadto przed grą możemy wybrać dwie umiejętności z puli zdolności dostępnych dla każdego bohatera. 
Wpływ na statystyki naszych postaci mają również specjalizacje i runy wybierane przed meczem. Jedna gra trwa zazwyczaj około 45 minut w trybie 5v5 i około pół godziny w trybie 3v3. 
W kolejnych uaktualnieniach dodano kolejne tryb gry. 
Pierwszy z nich to Dominion, będący adaptacją trybu dominacji do mechaniki MOBA. 
Jest on wyraźnie bardziej dynamiczny i nieprzewidywalny niż „klasyczne” potyczki, a rozegranie w nim jednego meczu trwa 15-20 minut. 
Kolejny tryb rozgrywki nosi nazwę ARAM (All Random All Mid). 
Akcja toczy się na mapie Howling Abyss, a drużyny składające się z pięciu bohaterów rywalizują ze sobą wyłącznie na jednej alejce. 
Rozgrywka ta jest bardzo dynamiczna, oparta na starciach grupowych i zazwyczaj trwa około 20 minut. 
Chociaż League of Legends nastawiona jest przede wszystkim na sieciowe potyczki, twórcy przygotowali także tryb single-player, w którym mierzymy się z zaawansowaną AI. 
Pełni on jednak głównie funkcję treningową przed przystąpieniem do walki z żywym przeciwnikiem. Zresztą gra sama może wyszukać nam partnera o zbliżonych umiejętnościach. Ponadto nasze osiągnięcia są stale śledzone i zapisywane na serwerach rankingowych. 

Tryb gry: single / multiplayer Tryb multiplayer: Internet 

Wymagania:

Rekomendowane: Pentium 4 3 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 512 MB (GeForce 8800 lub lepsza), 750 MB HDD, Windows XP/Vista



czwartek, 7 maja 2015

Mortal Kombat X (PC)


Mortal Kombat X to dziesiąta odsłona kultowej serii brutalnych bijatyk, która istnieje od 1992 roku, a zarazem druga gra z tego cyklu w dorobku studia NetherRealm. 
Innymi słowy, mamy tu do czynienia z kontynuacją bardzo udanego Mortal Kombat z 2011 roku. Rzecz jasna, fundamenty rozgrywki pozostały niezmienione. 
Dwójka wojowników – wybranych z puli składającej się z tak ikonicznych postaci, jak Raiden, Scorpion czy Sub-Zero – spotyka się na arenie i toczy krwawy pojedynek na śmierć i życie, który często wieńczy spektakularnie brutalne „fatality”. 
Grać można w trybie zarówno jedno-, jak i wieloosobowym. 
W przypadku tego pierwszego pojedynki odbywają się w ramach kampanii fabularnej, opowiadającej dość bogatą, jak na bijatykę, historię. 
W „dziesiątce” nie zabrakło również innowacji względem poprzedniczki. 
Wynikają one w pewnej mierze z faktu, że część akcji omawianego tytułu toczy się w nawet dwadzieścia pięć lat po wydarzeniach z poprzedniej odsłony. 
Wobec tego niektórzy wojownicy zniknęli, a ich miejsce zajęły nowe postacie (jak chociażby Cassie Cage, córka Johny’ego i Soni czy wzorowany na azteckich bogach Kotal Kahn). 
Co więcej, każdy z zawodników występuje teraz w kilku wariantach, różniących się między sobą stosowaną taktyką, stylem walki oraz dostępnymi ciosami. 
Znalazło się także miejsce dla nieznanych dotychczas aren. 
Ponadto, rozbudowy doczekały się funkcje sieciowe – gracze mogą toczyć starcia w ramach globalnej walki o dominację, gdzie sytuacja i obraz świata ulegają nieustannym zmianom, wraz z każdym rozegranym pojedynkiem. 
Oprócz tego nie zabrakło także kilku niedostępnych wcześniej form odbywania walk. 
Na koniec warto wspomnieć, że gra wyraźnie wyładniała względem poprzedniczki. Jest to przede wszystkim zasługa faktu, że Mortal Kombat X zostało wydane również na konsole ósmej generacji (Xboksa One i PlayStation 4).

Wymagania sprzętowe:
Rekomendowane: Intel Core i7-3770 3.4 GHz/AMD FX-8350 4.0 GHz, 8 GB RAM, karta grafiki 2 GB GeForce GTX 660/3 GB Radeon HD 7950 lub lepsza, 40 GB HDD, Windows 7/8 64-bit Minimalne: Intel Core i5-750 2.67 GHz/AMD Phenom II 965 3.4 GHz, 3 GB RAM, karta grafiki 1 GB GeForce GTX 460/Radeon HD 5850 lub lepsza, 25 GB HDD, Windows Vista/7/8 64-bit

niedziela, 3 maja 2015

Dragon Ball: Xenoverse [PC]

Dragon Ball: Xenoverse to bijatyka oparta na wydarzeniach przedstawionych w popularnej mandze Akiry Toriyamy.

Za powstanie tego tytułu odpowiadają weterani ze studia Dimps, znani m.in. ze stworzenia takich gier w świecie Dragon Ball, jak Dragon Ball Z: Budokai, Dragon Ball Z: Shin Budokai, Dragon Ball Z: Burst Limit, Dragon Ball Z: Infinite World czy Dragon Ball Evolution. 

W grze zostały przedstawione między innymi najważniejsze i najbardziej efektowne starcia w historii serii z udziałem Son Goku, począwszy od pojedynku z Vegetą i Nappą, przez walkę z Freezerem w czwartym stadium i Cellem w doskonałej formie, a skończywszy na zmierzeniu się z Bubu. 

Producent jednak postanowił nieco odświeżyć podejście do tematu Dragon Ball i wprowadził nową strukturę świata, futurystyczne miasto i kolejne tajemnicze postaci o nadludzkich zdolnościach. 

Dragon Ball: Xenoverse to pierwsza produkcja w historii marki, która trafiła na PlayStation 4 i Xboksa One, co przekłada się na lepsze niż dotychczas doznania wizualne. 

Aby gra w jak największym stopniu przypominała japońską animację i mangę, twórcy zdecydowali się na wybór technologii cel-shading, dzięki czemu szata graficzna ma charakterystyczny, komiksowy styl.

Serdecznie polecam gierkę dla zapalonych fanów Dragon Ball'a :)

Tryb gry: single / multiplayer

Wymagania:

Rekomendowane: Intel Core i3-530 2.93 GHz/AMD Phenom II X4 940 3.0 GHz, 4 GB RAM, karta grafiki 1 GB Geforce GTX 550 Ti/ Radeon HD 6790 lub lepsza, 10 GB HDD, Windows 7(SP1)/8/8.1 64-bit
Minimalne: Intel Core 2 Duo 2.4 GHz/AMD Athlon 64 X2 5200+ 2.6 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 512 MB Geforce 8800 GT/Radeon HD 3870 lub lepsza, 10 GB HDD, Windows Vista/7 64-bit


środa, 29 kwietnia 2015

Rayman Legends na pc!!

Rayman Legends to kolejna radosna i kolorowa platformówka o przygodach tytułowego bohatera.

Produkcja została stworzona przez Michela Ancela, czyli znanego francuskiego dewelopera, który wykreował markę Rayman oraz serię Beyond Good & Evil.

W Rayman Legends wracamy do postaci Raymana, który musi przemierzyć kolejne poziomy, aby uratować świat. 

Tym razem twórcy przygotowali mieszankę różnych legendarnych krain – od starożytnej Grecji, aż po średniowieczne zamki. 

Bohater jak zwykle otrzymuje pomoc ze strony swoich wiernych kompanów – w tym sympatycznego stworka imieniem Globox. 

Rayman Legends w znacznym stopniu przypomina poprzednią odsłonę serii, czyli Rayman Origins. To w dalszym ciągu pozornie prosta, a jednak dość wymagająca zręcznościowa platformówka z trybem kooperacji dla czterech osób. 

Gra została wzbogacona o możliwość dołączania i wychodzenia z rozgrywki w dowolnym momencie oraz parę innych dodatków.

Tryb gry: single / multiplayer Tryb multiplayer: wspólny ekran Liczba graczy: 1-4

Wymagania sprzętowe:
Rekomendowane: Core 2 Duo 2.0 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 512 MB (GeForce 9600 GT lub lepsza), 6 GB HDD, Windows XP(SP3)/Vista(SP2)/7(SP1)/8

środa, 22 kwietnia 2015

Darkorbit by kalibeer :)

Jest już nowy filmik na moim kanale!

Serdecznie zapraszam do oglądania, subskrybowania i komentowania!

Chcecie więcej filmów? Subskrybuj!

Jest to mój pierwszy filmik więc są pewne niedociągnięcia, ale w przyszłości mam nadzieję się nie pojawią :)

Łapcie filmik:


Nowy filmik na yt!!

Witam was ziomki i zapraszam do obejrzenia filmiku na youtube już niedługo!

Trwa renderowanie więc trzeba się uzbroić w cierpliwość :)

Warto było poświęcić troszkę czasu bo efekt końcowy jest jak dla mnie zadowalający :)

Film jest w jakości 1080p :)

Piszcie w komentarzach czy więcej robić takich filmów, a może podsuniecie mi jakąś inwencję twórczą? :)

Link do filmiku niebawem tymczasem łapcie screena z renderowania :)



poniedziałek, 20 kwietnia 2015

Grand Theft Auto V na maksymalnych ustawieniach graficznych [WIDEO]

Przyznajcie, ciekawi was, jak GTA V wygląda na komputerze z dwoma GTX 970 oraz i7 3930K. 

Teraz możecie zobaczyć, bo pewien YouTuber nagrał filmik pod tytułem "piękno GTA V", który dokładnie to demonstruje.

GTAV ciągle zaskakuje :O


wtorek, 14 kwietnia 2015

Premiera gta 5 na pc!!

Żółw idzie wolniej, ale zawsze dochodzi do celu - słyszymy ostatnio w telewizji. Ta dewiza pasuje także do sytuacji pecetowej wersji GTA V.






Faktem jest, że komputerowi gracze zostali przez Rockstar wystawieni na ciężką próbę cierpliwości, która była dodatkowo o tyle bolesna, że gra zdążyła w między czasie zadebiutować aż w dwóch wersjach - na konsole poprzedniej oraz aktualnej generacji. Za każdym razem zbierała świetne noty. Jeżeli na konsolach ukazuje się gra, która jest średnia, to jej braku na PC żal jest tylko wąskiej grupie zapalonych graczy-fanów danej tematyki. Ale jeżeli platformę omija taki tytuł jak Grand Theft Auto V - lament odbija się w sieci szerokim echem i naturalnie jest on uzasadniony.

Od czasu premiery tytułu na Xbox 360 oraz PlayStation 3 upłynęło w Wiśle sporo wody. Ale dodatkowy czas został przez Rockstar dobrze spożytkowany - na ulepszanie i rozszerzenie możliwości dostępnych w grze. W ten oto sposób komputerowa wersja GTA V znalazła się być może na końcu "łańcucha pokarmowego", ale zarazem jest ona najlepsza, najbardziej dopracowana i wypełniona zawartością po same brzegi. Z tego też powodu przygotowaliśmy poniższą listę sześciu najważniejszych nowości w komputerowej wersji GTA V, których próżno szukać w pierwotnym, konsolowym wydaniu (mowa o PS3/X360).






Ulepszona oprawa graficzna


Z tym argumentem mogą nie zgodzić się gracze, dla których grafika nie ma znaczenia. Ale oni pewnie i tak nie są zainteresowani tak "przereklamowanym" tytułem jak GTA V, a zamiast tego odpalą jakiegoś indyka z pikselami zamiast głowy bohaterów. Oczywiście nie ma w tym nic złego, ale dla tradycyjnych graczy moda na niezbyt dopracowaną oprawią wizualna może być już lekko męcząca. Grand Theft Auto V jednak się jej nie poddaje, a pecetowa wersja gry zaatakuje tak zwaną "magią liczb". I to jaką magią! Produkcja będzie mogła być wyświetlona w maksymalnej rozdzielczości 4k. Oznacza to, że ekran będzie w tym momencie składał się z 3840 × 2160 pikseli.
Oczywiście uzyskanie takiego wyniku będzie wymagało mocnego komputera. W przypadku 60 klatek na sekundę przy 4K nie obejdzie się nawet bez dwóch kart graficznych. 30 fps to natomiast wartość, którą osiągną tylko najnowsze karty, z 2GB Ram na pokładzie pokroju Nvidia GTX 760. Ale nawet, jeżeli nie macie takiego sprzętu dziś, to z całą pewnością kiedyś stanie on pod Waszym biurkiem - może za rok, może za dwa. A wtedy nic nie przeszkodzi Wam przed odpalaniem gry właśnie w takiej rozdzielczości. GTA V na PC już teraz wyglądać będzie ładnie, a w przyszłości nabierze dodatkowych rumieńców. Wersje konsolowe w tym czasie będą się natomiast już tylko starzeć. To się nazywa zwycięstwo.
Warto pochwalić także Rockstar za przygotowanie komputerowej wersji z prawdziwego zdarzenia. Przygotowanie opcji graficznych stworzonych z myślą o najmocniejszych komputerach to jedno, ale z drugiej strony firma nie zapomniała o użytkownikach słabszych PC. Stąd też w komputerowej wersji GTA V gracze będą mogli dostosować ustawienia wizualne aż w ponad dwudziestu opcjach. Mowa tu chociażby o wyborze DirectX, z którego korzysta gra, wygładzaniu krawędzi, jakości cieni, wody oraz tekstur; rodzaj filtrowania anizotropowego czy też opcji dotyczących teselacji. Będzie można także określić w jakim stopniu gra może wykorzystać pamięć karty graficznej, a nawet, czy ma się pauzować po zminimalizowaniu. Wszystko po to, by GTA V odpalało się nawet na słabych komputerach. Co więcej, podobnie rozbudowane opcje czekają na graczy w zakładce sterowania.
Poniżej prezentujemy zrzut ekranu z widocznymi opcjami dotyczącymi grafiki oraz zwiastun GTA V na PC uchwycony w 60 klatkach na sekundę.






Długowieczność


Drugi z punktów na naszej liście dość mocno łączy się z pierwszym. Komputerowe wersje Grand Theft Auto są znacznie bardziej długowieczne od tych konsolowych. Zasługa to głównie olbrzymiej popularności tytułu wśród modderów, którzy przez lata wspierają tytuł kolejnymi modyfikacjami. Wystarczy zerknąć jaka ilość modów została przygotowana do GTA IV i jak bardzo wpływały one na wygląd oraz możliwości w grze. Fani z czasem poprawiają starzejącą się produkcję, tworząc do niej nowe pojazdy, tekstury w wyższej rozdzielczości czy poprawiając efekty pogodowe lub oświetlenie i cienie. Sprawia to, że tytuł wygląda ładnie przez kilka lat po premierze. Wersje konsolowe natomiast przez ten czas już tylko się starzeją, wyglądając z roku na rok coraz gorzej. By się o tym przekonać wystarczy odpalić GTA V na PlayStation 3 tudzież Xbox 360. Obie gry wyglądały ładnie w momencie premiery, ale dość szybko zaczął razić w nich brak wygładzania krawędzi czy zbyt blisko doczytywane elementy prezentowanego świata. I choć komputerowi gracze czekali na GTA V długo, ich wersja gry będzie znacznie ładniejsza od tej pierwotnej. To chyba uczciwy układ?






Tryb FPP


Jedną z największych nowości odświeżonej wersji gry, która zdążyła ukazać się już na PlayStation 4 oraz Xbox One, a która na PC zadebiutuje za kilka dni, jest pierwszoosobowa kamera, która w drastyczny sposób zmienia odczucia płynące z gry. W oryginalnej wersji GTA V jedyną możliwością podziwiania akcji była kamera TPP, natomiast samochody można było prowadzić jedynie patrząc na nie "z tyłu". Obserwowanie akcji z perspektywy bohaterów pozwala na mocniejsze "wczuwkę" - po prostu łatwiej poczuć się, jakbyśmy osobiście byli w centrum akcji, jeżeli obserwujemy ją z oczu bohatera. I uwierzcie, że inaczej podziwia się Los Santos patrząc na świat "własnymi" oczami, inaczej strzela się do przeciwników przykładając karabin do ramienia i celując przez lunetę, inaczej także odczuwamy zagrożenie, gdy w pierwszoosobowej perspektywie chowamy się za rogiem budynku chroniąc się w ten sposób przed nadciągającymi kulami. No i nie możemy zapomnieć o prowadzeniu samochodu - obserwowanie z wnętrza auta jak miasto żyje własnym życiem, branie udziału w policyjnych pościgach czy ściganie się w nielegalnych zawodach smakuje zupełnie inaczej, gdy siedzimy wewnątrz auta lub innego pojazdu, którym kierujemy - w końcu w grze znajdziemy także rowery, motocykle, helikoptery, samoloty, łodzie oraz wodne skutery.






GTA Online na wypasie


GTA Online jest szalenie ważną częścią Grand Theft Auto. Dziś najpopularniejsze są gry sieciowe. Gdyby trybu wieloosobowego zabrakło w GTA V, produkcja z całą pewnością lądowałaby na półkach o wiele szybciej niż teraz. Bo po przejściu głównego trybu fabularnego wraz z pobocznymi misjami nie byłoby za wiele co w niej robić. GTA Online zmienia ten stan rzeczy oddając "wirtualną piaskownicę", jaką są gry z otwartym światem, w ręce graczy. Mogą oni wspólnie tworzyć zawartość w postaci misji, a następnie brać w nich udział - chociażby w formie wyścigów czy deathmatchy. Nie bez znaczenia jest także fakt, że na konsolach aktualnej generacji oraz PC tryb online został rozszerzony aż do 30 graczy.
No i nie zapominajmy o napadach online, na które użytkownicy konsolowych wersji gry czekali przez długie miesiące. Te od samego początku będą integralną częścią komputerowego GTA V, wynosząc zabawę online na zupełnie nowy poziom poprzez możliwość napadania i rabowania kosztowności wraz z przyjaciółmi. Oczywiście to nie koniec zaplanowanych nowości dla GTA V, Rockstar ma w planach dwa fabularne rozszerzenia, a te ukazywać będą się już na wszystkich platformach mniej więcej w tym samym czasie.






Sporo dobrego, szczególnie dla powracających graczy


Grand Theft Auto V na PC to także ulepszony system zniszczeń, poprawione efekty pogodowe, bujniejsza roślinność, więcej przechodniów oraz samochodów na ulicach Los Santos, nowe rodzaje aut i pojazdów, więcej możliwości spędzania wolnego czasu na różnych atrakcjach, a także tryb reżyserki wraz z edytorem filmów, który po raz kolejny trafi w ręce graczy czujących zapał do kręcenia własnych filmów z rozgrywki. O tym, że za pomocą takiego narzędzia powstają niezłe materiały chyba nikogo przekonywać nie trzeba. Swego czasu gracze potrafili nawet realizować swoje seriale osadzone w świecie poszczególnych gier. Jest to więc kolejny ukłon w stronę posiadaczy komputerów ze strony Rockstar.
Ponadto firma przygotowała specjały dla graczy, którzy posiadają już GTA V na PlayStation 3 czy Xbox 360. Są to chociażby nowe wydarzenia na mapie gry, których zaliczenie odblokuje dostęp do klasycznego dla serii samolotu Dodo oraz samochodu Imponte Duke O'Death. Pojawią się także misje poboczne dla poszczególnych bohaterów. Jako Michael gracze będą mogli rozwiązać tajemnicę zagadkowego morderstwa - jej rozwiązanie będzie nagrodzone dwoma nowymi filtrami stylizowanymi na "noir". Franklin będzie mógł fotografować dziką przyrodę, za co nagrodzony będzie nowym batyskafem. W grze pojawi się także nowa seria wyścigów samochodowych, a także misja poboczna w fotografowanie dziwnych tagów na murach, za rozwiązanie której powracający gracze otrzymają samochód Blista w specjalnej "Go Go Monkey" wersji. Bonusy to także nowe bronie - toporek oraz rail gun, a także monster truck w postaci Cheval Marshall. To zresztą nie koniec niespodzianek, bo części z nich Rockstar ujawnić nie chciał. Mówi tylko, że chodzi m.in. o kilka klasycznych dla serii samochodów, które nie znalazły się w poprzednich wersjach GTA V. Część z nich dostępna będzie dla wszystkich, a część tylko dla powracających graczy.






Ulepszona ścieżka dźwiękowa



Soundtrack w Grand Theft Auto ma ogromne znaczenie, a stacje radiowe z dowcipnymi komentarzami na temat aktualnych wydarzeń oraz świetnymi piosenkami stały się wręcz ikoną marki. Już wersja na PlayStation 3 oraz Xbox 360 legitymowała się świetnymi piosenkami, do których w przypadku wersji na PlayStation 4 oraz Xbox One dodano ponad sto nowych. Do ścieżki dźwiękowej dołączył takie perełki jak "I Got 5 On It" Luniz, "Bad Girl" MIA, "Meet Me Halfway" Black Eyed Peas, "Me & You" Cassie, "Feel Good Inc" czy chociażby "Swimming Pools" Kendricka Lamara. Ale to jeszcze nic, bo nie dość, że utwory te znajdą się i w pecetowej wersji GTA V, to ponadto dostanie ona nową stację radiową - The Lab. Jej prowadzącymi zostali The Alchemist oraz Oh No, natomiast za jej pośrednictwem posłuchacie 14 nowych utworów, w tym chociażby Gangrene - "Play It Cool" feat. Samuel T. Herring (Future Islands) & Earl Sweatshirt, MNDR - "Lock & Load" feat. Killer Mike oraz Tunde Adebimpe - "Speedline Miracle Masterpiece" (feat. Sal P & Sinkane).

poniedziałek, 13 kwietnia 2015

Nowe stroje w Margonem!

Od dzisiaj dostępne są nowe stroje w ofercie premium!

Sławny kupiec Hajcobrody ściągnął do Margonem kolejną zgraję harcowników i poszukiwaczy przygód.

Przewodzi im wielki Władca Burz, potężny paladyn i założyciel elitarnego oddziału Rycerzy Gromu.

Uważajcie jednak, gdyż wraz z nimi przybył blady jegomość, wiecznie ukrywający się przed słońcem i... lustrami.

Kim może on być?
Margonem

niedziela, 12 kwietnia 2015

URF w League Of Legends dobiega końca :(


Dnia 13 kwietnia o godzinie 11.00 URF w League Of Legends niestety dobiegnie końca :(
Tak więc trzeba się wybawić na URF'ie ile tylko można :)
Serdecznie zapraszam was do tego trybu gry bo naprawdę jest kupa radości.
Niestety po sprawdzeniu przeze mnie ilości wygranych meczów liczba ich jest taka sama pomimo wgrania meczu w trybie Ultra Rapid Fire :(
Mecze te nie liczą się do rangi, ale zawsze można mile spędzić popołudnie grając w ten wyjątkowy tryb który umożliwia nam:
KOSZTY ZDROWIA Obniżone o 50%
SKRÓCENIE CZASU ODNOWIENIA WSZYSTKIEGO 80% (Runy, przedmioty oraz specjalizacje nie wpływają już na czas odnowienia)
NIEUSTĘPLIWOŚĆ 25%
PRĘDKOŚĆ PORUSZANIA +60 jedn.
MNOŻNIK SZYBKOŚCI ATAKU +50% (+100% dla bohaterów walczących z dystansu)
TRAFIENIA KRYTYCZNE 200% obrażeń podstawowych ⇒ 225% obrażeń podstawowych
PRZYROST ZŁOTA 500% normalnej wartości na Summoner's Rift
HEKTOLITRY OBRAŻEŃ Wszystko zadaje hektolitry obrażeń
HEKTOLITRY ZDROWIA Wszystko ma hektolitry punktów zdrowia :)

Polecam :)

poniedziałek, 30 marca 2015

Wielkanoc z piratami w Margonem!!

Witam Margonemczycy!!
Od dzisiaj dostępne są questy eventowe!!
Herosi również zawitali w nasze stronę więc nie traćcie czasu!!
Trzymajcie instrukcję do questów:

Najważniejsze informacje:
- do lokacji eventowej wpuszcza nas Szczerbaty Tymek, który znajduje się w Porcie Tuzmer (50,42),
- graczy poniżej 50 poziomu doświadczenia do portu teleportuje pomocnik, którego możemy znaleźć w Torneg,
- z mapki eventowej wypuszcza nas Tymek (54,25),
- zadania są dostępne od 20 poziomu doświadczenia,
- przedmioty z herosów zwiążą się na stałe 11.05.2015,
- błogosławieństwo legendarne, które można kupić za walutę nie będzie miało opcji przechowywania w depozycie i to nie podlega negocjacjom/zwrotom/wymianom,
- kupony na outfit i torbę, które są od niedawna dostępne oraz kupony na teleport można wymieniać u Freddy Kulawanoga,
- w nowym zadaniu Noys odkrywa przed Wami morską tajemnicę małych syren,
- ekwipunek ze sklepu za walutę oraz z herosów przygotował dla Was Deedo wraz z "grupą itemkową".

Informacje z blogu technicznego.

Zadanie pierwsze - malowanie jaj.
1. Quest rozpoczynamy u Burgessa Kulawe Jajo, który znajduje się w swojej pracowni (37,19). Czekamy chwilę, a następnie rozmawiamy z nim ponownie.
2. Z paczką udajemy się do handlarza Alfreda w Porcie Tuzmer (30,27). Wracamy do Burgessa.
3. Idziemy do Wąsatego Bernarda (60,29). Wracamy do Burgessa.
4. Biegniemy do Benniego Bocianie Gniazdo (30,42). Wracamy do Burgessa.
5. Następny jest Bill Kajuta (35,5). Wracamy do Burgessa.
6. Idziemy do błota (24,16). Wracamy do Burgessa.
7. Odwiedzamy ponownie Bernarda (60,28), Billa (35,5) oraz Benniego (30,42) i porównywamy ich odcisk buta z odciskiem w błocie. Oskarżamy winowajcę (możliwe, że losowy) i wracamy do Burgessa.
8. Biegniemy do Majtka Jęczymordka (60,31).
9. Rozmawiamy z Jackiem Małpiszonem i rozwiązujemy zagadkę. Wracamy do Burgessa.
10. Umieszczamy otrzymane jajo w jajowniku, który znajduje się niżej. Ponownie rozmawiamy z Burgessem.
11. Wybieramy kolor, którym pomalujemy jajko. Osobiście wybrałem czarny, jednakże do wyboru mamy również czerwony, zielony i żółty. Farbę możemy kupić u Burgessa za 200 tysięcy złotych monet lub zdobyć od odpowiedniej osoby.
- Czerwoną farbę dostaniemy od uzdrowicielki Hiliko z Werbin dając jej wilczą jagodę,
- Makatara sprzeda nam żółtą farbę za pięć nagietków,
- Figidon ze Zniszczonego Opactwa odda nam zieloną farbę za lubczyk.
- Sztutgar z przedmieść Karka-han podaruje nam czarną farbę za pył węgla, którą można wyciągnąć z wózka z węglem (dziękuję za pomoc, Floxbiee)
12. Z farbą podchodzimy do jajownika i malujemy na wybrany przez siebie kolor. Odczekujemy sześć godzin.

Zadanie dzienne - Wszystkie jajka na swoim miejscu!
Solucja video: https://www.youtube.com/watch?v=CkwzoNitzdY

1. Quest rozpoczynamy u pirata Zbigniewa, do którego przeniesie nas majtek Jęczymordek (60,31).
2. Rozmawiamy z małpiszonem obok.
3. Kupujemy czerwone i zielone jabłko u Syntii w Torneg i wracamy do małpiszona.
4. Gramy z nim w grę. Po wygraniu otrzymujemy mapę.
5. Przeszukujemy jedną ze skrytek zaznaczonych na mapie i otrzymujemy jedno z jaj. Osobiście wybrałem skrytkę na kordach (20,61) i dostałem jajo krokodyla, jednak są też inne opcje jak jajo albatrosa.
6. Oddajemy jajo (albatros (4,49); krokodyl jaskinia (14,21), bocian (15,27), dziura w piachu żółwia (75,2)) i szukamy kolejnych.
7. Po odnalezieniu wystarczającej ilości jaj wracamy do pirata.
Otrzymujemy 1 wielkanocną perłę.

niedziela, 29 marca 2015

Darkorbit#1 Oj tak nareszcie się doczekałem :)

Witajcie piloci kosmiczni!!
Dzisiaj nadeszła kolej na moją ulubioną grę w którą grywam codziennie.
Żadna inna nie sprostała moim oczekiwaniom.
Ta jednak jest idealna!
Już niedługo pojawi się filmik na youtube!
Przez dłuższy czas nie pojawiały się posty, ponieważ jak na razie blog jest prowadzony tylko przez 1 osobę :(
Filmik jest w fazie obróbki i w tym tygodniu pojawi się na yt.
Trzymajcie recenzję gry i do widzenia :)

Dark Orbit to popularna, osadzona przestrzeni kosmicznej, przeglądarkowa gra MMORPG stworzona przez Bigpoint. Jak wszystkie gry tego studia, rozgrywka w Dark Orbit opiera się na PvP. Na początku mamy kilka bezpiecznych stref, jednak później przeżycie w galaktyce staje się coraz trudniejsze.

Trzy potężne korporacje, pomiędzy które podzielono wszechświat stale walczą o wpływy w galaktyce. Na początku zapytani zostajemy o stronę, którą chcemy reprezentować, a każda z nich ma inne cele i plany. Zmiana w trakcie gry jest możliwa, jednak niesie za sobą ogromne koszta. Trzy korporacje to:

Mars Mining Operation, stale szukająca okazji do wzbogacenia się

Earth Industries Corporation, wierząca w oddanie firmie, dająca okazję na zostanie częścią większej społeczności

Venus Resources Unlimited, która za swój priorytet uważa ochronę galaktyki i dbanie o dobro jej pracowników.


Filmik jest gracza Terror The Legend któremu nikt nie podskoczy :)

Chcesz zagrać ze mną? Nie ma szans ;)
Zapraszam do gierki naprawdę warto!
Link:Darkorbit

środa, 25 marca 2015

ShardsOfWar 1# Czyli podróba lola.

Witajcie ziomeczki!
Gotowi na większą dawkę adrenaliny?
No to jedziemy!
Specjalnie dla was postanowiłem pobrać ShardsOfWar!

Jestem graczem LeagueOfLegends, więc myślę, że ta gra przypadnie mi do gustu.

Akcja Shards of War rzuca nas do futurystycznego świata, w którym otworzył się tajemniczy portal, z którego wydostali się różnego rodzaju "sentinele" - niezwykli wojownicy z równoległych rzeczywistości, którzy walczą o kontrolę nad miastem Empire City. Niektórzy z nich pragną zamknąć portale, inni natomiast nie mają zamiaru powracać do swoich światów. Gra stała się bardzo popularna o czym świadczyć może powstanie licznych wiki.

Niezwykli wojownicy z równoległych rzeczywistośc walczą o kontrolę nad miastem.

Shards of War ma następujące wymagania sprzętowe: procesor o częstotliwości 2 GHz, 4 GB pamięci RAM, karta graficzna - minimum Intel HD 4000 oraz przynajmniej 2 GB wolnego miejsca na dysku twardym. Download klienta gry odbywa się bezpośrednio z serwerów firmy Bigpoint. Rozmiar pliku jest stosunkowo niewielki - 22,4 MB.

Gameplay czyli zasady rozgrywki w Shards of War są dokładnie takie same, jak w każdej innej grze z gatunku MOBA. Na polu walki spotykają się dwie, pięcioosobowe drużyny złożone z prawdziwych graczy, a naszym celem jest zniszczenie bazy przeciwnika. W tym celu musimy radzić sobie nie tylko z bohaterami kontrolowanymi przez naszych przeciwników, ale i komputerowymi potworami falowo atakującymi naszą stronę mapy oraz z wieżyczkami strzegącymi dostępu do bazy przeciwnego zespołu. Brzmi znajomo, prawda? Na szczęście w Shards of War znajdziecie kilka pomysłów, dzięki którym ten tytuł pozytywnie wyróżnia się na tle podobnych produkcji.
Kim grać - oto jest pytanie? Twój sposób na gameplay.

Każdy gracz ma do swojej dyspozycji szeroki zestaw bohaterów, których może zabrać na pole walki. Każdy z nich dysponuje własnym zestawem unikalnych umiejętności, które aktywujemy i rozwijamy w czasie bitew i które określają naszą rolę na polu walki. Niektóre postacie specjalizują się np. we wspieraniu sojuszników, inne potrafią świetnie absorbować ataki wroga, a jaszcze inne służą przede wszystkim do zadawania jak największych obrażeń.

Na polu walki spotykają się dwie, pięcioosobowe drużyny złożone z prawdziwych graczy.

W sumie do wyboru jest kilkanaście postaci, zarówno mniej jak i bardziej futurystycznych, jak np. robot Vox znakomicie sprawdzający się w roli tanka czy przypominający wyglądem cyborga Vulcan. Dodatkowo, każdy z dostępnych w grze bohaterów posiada kilka odrębnych skórek zmieniających jego wygląd. Co ciekawe, w Shards of War przeważająca większość bohaterów walczy na odległość i przy pomocy broni palnej, zatem tytuł ten przypadnie do gustu przede wszystkim fanom strzelania, a osoby lubujące się w magicznych pojedynkach czy walkach w zwarciu powinni chyba poszukać innego tytułu.
Grunt to dobry pomysł.

Postawienie głównego nacisku na starcia dystansowe to nie jedyny element zabawy, który wyróżnia tę grę na tle innych, podobnych produkcji. Warto tu tez wspomnieć o systemie poruszania naszą postacią, do czego zamiast myszki wykorzystujemy klawisze W, A, S, D. Dodaje to rozgrywce sporo świeżości i otwiera zupełnie nowe możliwości walki, gdyż dzięki temu możemy jednocześnie poruszać naszą postacią oraz atakować przeciwników. Z tego względu rozgrywka w Shards of War wymaga też odrobiny wprawy i stawia dość duży nacisk na umiejętności grającego. Tutaj liczy się każda wystrzelona (i przede wszystkim trafiona) kula!

System poruszania się, zamiast myszki wykorzystuje klawisze W, A, S, D

Jeszcze większą nowością jest system rozdzielania punktów doświadczenia. W innych grach z gatunku MOBA każdy gracz zdobywa je na własne konto, natomiast w Shards of War zdobywane doświadczenie jest równomiernie dzielone na całą drużynę. Dzięki temu nie dochodzi do sytuacji, w której ktoś odstaje poziomem od reszty drużyny. Zachęca to do zespołowej gry, gdyż nasz sukces bezpośrednio przekłada się na rozwój postaci kontrolowanych przez innych grających.

W Shards of War znajduje się także system rzemiosła (tzw. craft), który dosyć rzadko spotyka się w grach z gatunku MOBA. Otóż po zakończeniu danej potyczki zwycięska drużyna jest nagradzana skrzynią pełną losowych przedmiotów. Można je wykorzystać do stworzenia zupełnie nowego ekwipunku lub do ulepszenia wyposażenia już znajdującego się w naszym posiadaniu. Do stworzenia jest w sumie kilkadziesiąt przedmiotów (bronie, opancerzenie, etc.), które zwiększą siłę waszego bohatera i które następnie przypisujemy do wybranego herosa. Tworzymy w ten sposób zestawy uzbrojenia, które jeszcze przed rozpoczęciem danej potyczki pozwalają nam zdecydować o silnych stronach naszego bohatera.

TWÓRCY ZADBALI TEŻ O TO, ABY POJEDYNKI NIE BYŁY ZA DŁUGIE. TRWAJĄ OKOŁO DWUDZIESTU MINUT.


Shards of War zdecydowanie wyróżnia się na tle innych gier tego rodzaju.

Dzięki tym nowinkom, starannie zaprojektowanym animacjom i przyjemnej dla oka grafice, Shards of War to tytuł, który zdecydowanie wyróżnia się na tle innych gier tego rodzaju. Jego twórcy zadbali też o to, by pojedynki się zbytnio nie przyciągały i trwały około dwudziestu minut, dzięki czemu Shards of War to gra, która idealnie trafi w gusta bardziej niedzielnych graczy. Mówiąc krótko: jeśli szukacie czegoś świeżego w lekko już skostniałym gatunku MOBA to Shards of War na pewno zasługuje na waszą uwagę.

Na co więc czekacie? Myszki w dłoń i grać ze mną!
Nick: Kalibeer
Link: TU

poniedziałek, 23 marca 2015

SHAKES & FIDGET #1 Wstęp jakiego nie było

Z przyjemnością pragnę przedstawić wszystkim czytelnikom mojego bloga kolejny sposób na spędzenie dnia przed komputerem!

Postanowiłem, że podzielę się z wami kolejnym odłamkiem tajemnicy dnia z życia gamera.

Shakes & Fidget to gierka przeglądarkowa która została stworzona na podstawie komiksu.
W grze mamy do wyboru dwie płci (męska i żeńska), trzy profesje(Wojownik, Łucznik, Mag), a także osiem ras(człowiek, ork, elf, mroczny elf, krasnolud, goblin, gnom
i demon). Przy tworzeniu postaci możemy także wybrać swój indywidualny wygląd wedle swojego upodobania.

Fabuła gry opiera się na wykonywaniu misji w karczmie gdzie każda kończy się walką z przeciwnikiem o poziomie dopasowanym do poziomu naszej postaci. Nie można również zapomnieć o ekwipunku który zdobywamy w karczmie, lochach lub zwyczajnie nabywamy w sklepie.
Istnieją 2 rodzaje przedmiotów zwykłe oraz artefakty. Te drugie jest zdobyć dużo trudniej, ale nawet nie obeznany gracz po jakimś czasie posiadał by owy przedmiot w wyposażeniu.
Warto również wspomnieć, że artefakty zawsze zawierają opis z elementami dowcipu co jest cechą charakterystyczną tej gry.
Nie należy zapominać o rywalizacjach PvP które pozwalają nam na rywalizację ze znajomymi oraz wznoszenie się na wyższe szczeble w rankingu.

Gra naprawdę godna polecenia wszystkim fanom i fankom gierek przeglądarkowych.

Serdecznie pozdrawiam gildię w której jestem The Forgotten Power!

Chcesz zagrać ze mną?
Kliknij TU mój nick xenos007
Screenik:


niedziela, 22 marca 2015

WOT'a Czas zacząć!

Po dłuższej przerwie postanowiłem wrócić do bardzo znanej nam gry World Of Tanks!
Aktualnie mam 4 tier, lecz szybko ulegnie zmianie na wyższe :)
Początkowo miałem zdecydowane problemy związane ze sterowaniem powolnych czołgów, chowaniem się w krzaczkach, za kamieniami oraz z systemem namierzania.
Po wgłębieniu się w stosunkowo prostą klawiszologię (w,a,s,d) owej gry zaczynam pisanie postów z gry WOT.
Mam nadzieję, że czytelnicy mojego bloga zarówno jak ja interesują się tematyką gier wojennych z elementami historii.
Czołgi znajdujące się w grze World Of Tanks okazują się wierną wirtualną kopią czołgów który były produkowane masowo lub występowały tylko jako pojedyncze egzemplarze czy prototypy które nigdy nie trafiły na taśmy produkcyjne.
Twórcy gry wiernie odwzorowali szczególne zalety oraz wady poszczególnych modeli czołgów np. grubość pancerza, maksymalna rozwijana prędkość, siła strzału i wiele wiele więcej szczegółów których wypisywanie zajęło by mi kilka ładnych godzin :)
W trakcie rozgrywki możemy natrafić na wspaniale wymodelowane mapy, przeszkody, drzewa, wzgórza oraz doliny które znacząco urozmaicają rozrywkę.
Pojazdy które możemy nabyć w drodze kupna posiadają różnego rodzaju tiery.
Im wyższy jest tier tym większa jest jego przewaga nad mniejszymi tierami.
Nie zapominajmy również, że w grze jest również możliwość kupna płatnych czołgów czy załogi, jednak nie mają one znaczącej przewagi nad pozostałymi.
Tak więc śmiało moje ludziki! :)
Od dzisiaj pojawiać się będą różnorakie ciekawostki, poradniki, terminologie dotyczące wyróżnionej dzisiaj gry World Of Tanks.
Życzę wszystkim udanego tygodnia i serdecznie zapraszam do świata WOT'a który od dzisiaj należy do moich topowych gierek komputerowych.


sobota, 21 marca 2015

Kilka ton, długa lufa, huk silnika... Straszymy Putina!!

Hejka ziomeczki!

Przepraszam, że o 15.00 dzisiaj nie było posta :(

Niestety nie byłem w stanie go udostępnić gdyż nie było mnie w domu przez jakiś czas.

Ale, wracam do was z nowością!!


Od dzisiaj zaczną pojawiać się newsy prosto z gry World Of Thanks!

Seria z AION'a nie może być niestety zrealizowana za co was serdecznie przepraszam :(

Trzymajcie screenik z instalacji gry i widzimy się niebawem!


piątek, 20 marca 2015

Bezludna wyspa!! Nibywaspa#

Hejka ziomeczki!!
Udało mi się kupić bilecik na nibywyspę!
Polecam strój szafirowy :)
Naprawdę warto odpocząć od expienia i odpocząć przy rytmie pięknej muzyki.
Zapraszam was, bo warto!
Widoki są piękne :)
A to na zachętę:





czwartek, 19 marca 2015

Heros part #2

Hejka!
Jak widzicie po tytule udało mi się spotkać herosa 2 raz na nowym serwerze!
Macie jakieś fotki którymi chcielibyście się podzielić?
Wyślij na grzkry1@wp.pl!
Mam nadzieję, że dłuższa nieobecność z mojej strony nie pogorszy sytuacji bloga :)
Ruszamy w las panowie!
Do boju po expa i legi!


poniedziałek, 16 marca 2015

Margonemczycy zapraszam na Pandore!!



Witam czytelników bloga:P
Ostatnio przybywa osób czytających moje wpisy!!
Dziękuje wam, że wynagradzacie moją pracę :)
Chcesz zostać autorem posta? pisz na grzkry1@wp.pl

Ok pora więc na esencję mojego posta!

Słyszeliście o nowym płatnym serwerze margonem Pandora?
Jeśli nie serdecznie go polecam!
Na serwerze nie ma noobów, są tylko doświadczeni gracze!
Udało mi się wbić w 1 dzień 36lvl JEJ :)
Zapraszam i was do zagrania na tym niesamowitym serwerze :)

Chcesz zagrać ze mną? Nick: Kalibeer

Dane o serwerze:

Pandora
Jest to świat płatny, prowadzony przez administrację o zwiększonych statystykach.

Aby móc założyć postać na świecie Pandora, należy zakupić w konfiguracji konta slot na postać. Koszt slotu wynosi 20 Smoczych Łez.

Specyfikacja:
Niszczenie łupów - 30
Osłabienie tytanów - 30%
Doświadczenie za potwory - x3
Czas odnawiania się potworów - x3
Zmniejszenie szansy na pusty łup - x3
Mnożnik punktów honoru - x2
Doświadczenie za questy - x2
Wyłącz przewagę lvl dla PvP - tak [1]
Zdobycie łupu wymaga wyczerpania - tak [1]
Dodatkowe komendy czatu - tak [1]
Dodatkowe komendy czatu - tak [1]

Opis:
1. Możliwość założenia postaci na serwerze wymaga zakupu w konfiguracji konta slotu dla postaci, którego koszt to 20 Smoczych Łez.
2. Maksymalnie gracz może posiadać 3 postaci na serwerze, z tym, że każda kosztuje oddzielnie 20SŁ.
3. Jeśli gracz skasuje postać, to założenie nowej wiąże się z koniecznością ponownego zakupu slotu.
4. Zakup slotu nie zwiększa limitu 12 postaci, które można posiadać na koncie.
5. Slot można zakupić za Smocze Łzy pochodzące z pożyczki SŁ.
6. Na serwerze obowiązywać będzie zasada panująca na Nerthusie oraz Syberii - jeśli gracz nie posiada wyczerpania i nie kupował go od tygodnia - nie będzie mógł zdobywać przedmiotów
7. Zarządcą serwera jest SMG Salem.
8. Po oficjalnym otworzeniu świata, administracja gry wybierze pomocników do moderowania czatu.
9. Na świecie Pandora obowiązywać będzie tylko i wyłącznie oficjalny regulamin, taryfikator oraz etykieta gry.
10. Świat ten nie będzie posiadał własnego, oddzielnego regulaminu oraz dodatków serwerowych.
11. Zaproszenia na świat poza opcją zakupu slotu będzie można wygrać w konkursach prowadzonych przez administrację na forum oraz profilach Margonem na portalach społecznościowych.

Ceny wyczerpania:
Wyczerpanie na 1 dzień - 1sł
Wyczerpanie na tydzień - 2 sł
Wyczerpanie na miesiąc - 8sł

Jak więc widzicie wyczerpanie na miesiąc opłaca się najbardziej dla aktywnych graczy.
Screenik:
Tak wiem mam mało uni :)

niedziela, 15 marca 2015

Hajs się zgadza! Czas na shopping:) Margo

Som hajsy po evencie więc możemy zakupić troche pierdułek hehe
Macie jakieś nabytki zakupione w czasie eventu? 
Pochwalcie się!!
Łapać screena!!

sobota, 14 marca 2015

O a kto to? To Patryczek!!

Witajcie ziomki!
Dzisiaj zdarzyło mi się spotkać tajemniczego gościa.
Domyślacie się kto to?
Tytuł posta raczej wszystko zdradził hehe
Tak ziomki natrafiłem na heroska!
Dzisiaj założona postać na Pandorze i niespodziankom nie ma granic!
Wysyłajcie mi wasze screeny, może zrobię galeryjkę :)
Trzymajcie fotkę i energię!!

Wiedzieliście o tym?? Margonem :)

Wiecie co dzieje się kiedy wpiszemy na czacie /joke?
Otrzymamy wyborny suchar!!
Możemy potrenować troszkę :)
Łapcie kawał o dziewczynach w którym jest sporo prawdy :)
- Kochanie, poszłabyś ze mną na siłownię?
- Myślisz, że jestem gruba?!
- OK, jak nie chcesz...
- I do tego leniwa?!!
- Uspokój się.
- Wmawiasz mi hiserię?!!!
- Wiesz, że nie o to chodzi!
- Teraz twierdzisz, że przeinaczam prawdę?!
- Nie! Po prostu nie musisz ze mną nigdzie iść!!!
- A dlaczego tak Ci zależy, żeby iść samemu...?

Screenik:


piątek, 13 marca 2015

Event Roana w Margonem trwa!!

I jak ziomki?
Grube hajsy wyczuwam!
Jak wam wiadomo trwa epicki event w margonem!
Udało wam się coś wylotać?
Polecam naprawdę warto!
Pochwalcie się ilością kaski hehe
Wysyłajcie screeniki na grzkry1@wp.pl
Wybrane pojawią się w podsumowaniu eventu!
Klikać link i nie tracić czasu!  Margonem
Łapcie screenika z eventu:
Event w margo!!

czwartek, 12 marca 2015

O a co to takiego? To margo i evencik! :)

Przeglądając strony na fb zobaczyłem coś.....
Było wielkie długie.....
Sprawiło, że aż się spociłem....
Wiecie co to? :)
Go na serwery!
Lootać trzeba!
To nowy event w margonem!
Mój nick Sankito :)
Czeka nas dłuuuga nocka hehe

poniedziałek, 9 marca 2015

PandoraMT2 gierka dla Gamerów!!

Zapewne każdy z was słyszał o grze Metin...
Tak więc pragnę wam polecić niesamowitą grę a raczej serwer metina o nazwie PandoraMT2!
Spędziłem wiele godzin przy tej grze i z czystym sumieniem polecam ją wypróbować!

Macie ochotę wyrwać się ze świata gimbusów? 
Z pewnością TAK! 

Oczywiście gimbusy nie występują na wyższych lvl...
Z małymi lvl'ami bywa różnie :P
Ale nie zmienia to faktu że ta jest wspaniała!

Zapraszam wszystkich! Wbijajcie!
Macie ochotę pograć ze mną?
Nick Kalibeer
Łapcie link, filmik i lecimyy!!

LINK:http://pandoramt2.pl/

piątek, 6 marca 2015

Nowości czas zacząć!

Witam wszystkich na moim blogu i z góry przepraszam za dłuższą nieobecność spowodowaną dłuższą chorobą.

Od dziś moje ludziki będą ukazywać się artykuły oraz filmiki dotyczące moich postępów w grach, nie wspominając o nowościach z mojej strony!

Jeżeli macie jakieś fajne pomysły i macie napisać własny artykuł piszcie na adres grzkry1@wp.pl.


Artykuł ma szansę pojawić się na stronie głównej z dopiskiem autora :)

Tak więc zaczynamy!

Łapcie screena na zachętę i ruszamy!

niedziela, 1 marca 2015

Recenzja gry AION!! Gra warta uwagi?

Gra powstała po drugiej stronie globu a konkretniej w Azji królestwie gier mmorpg.
Czy NCsoft trafił prosto w dziesiątkę? Wygląda na to, że zdecydowanie tak. Fabuła gry jest bardzo rozbudowana i potrzeba wiele spędzonych godzin przed ekranem monitora aby wejść głębiej w fabułę AION’a

Świat w grze AION jest rozdarty na 3 różnego rodzaju rasy mające wspólne korzenie. Gracze rozpoczynający grę mają do wyboru tylko 2 rasy Asmodian oraz Elyosów. Trzecią rasą są Balaurowie którzy są sterowani przez sztuczną inteligencję. Ci ostatni zamieszkują mroczną przestrzeń w Abyss . To niezwykłe i tajemnicze miejsce staje się miejscem konfliktu pomiędzy wszystkimi rasami i występują tam rywalizacje PvP oraz PvE. Fabuła gry nastawia wrogo do siebie wszystkie rasy występujące w grze. W grze jest również możliwość zdobycia różnego rodzaju skrzydeł które dodatkowo urozmaicają rozgrywkę. Po uruchomieniu pojawia się dosyć rozbudowany edytor postaci z dowolną zmianą płci, wzrostu, fryzury, koloru oczów czy elementów charakterystycznych. Na samym początku gry mamy do wyboru aż 6 klas: Wojownicy, Zwiadowcy, Magowie, Kapłani, Inżynierzy oraz Artyści. Wszystkie te klasy po osiągnięciu 10 lvl w grze dzielą się na kolejne 2 podklasy:

Wojownicy: Gladiator, Templariusz

Zwiadowcy: Łowca, Assasyn

Magowie: Zaklinacz, Czarodziej

Kapłani: Kleryk, Kantor

Artysta: Bard

Inżynier: Strzelec, ErTech

Generalnie podzielony na strefy świat gry zamieszkuje kilka gatunków zwierząt i bestii, które przewijają się przez kolejne etapy fabuły. Zadań do przejścia jest makabrycznie dużo więc standardowy gracz nie może narzekać na brak zajęć. Początkowo w misjach zabijamy kilka potworów później jednak misje się komplikują i stawiają przed nami o wiele większe wyzwania np. zbieranie kilkaset przedmiotów. W przypadku wykonywania misji fabularnych możliwe jest granie solo później jednak gra wymaga od nas znalezienia sobie kompanów - w przypadku misji grupowych. Łatwo można znaleźć kompanów z którymi można wybierać się na elitarne lokacje w których solo można zginąć w przeciągu 5 sekund. Gra według mnie godna uwagi.



OCENA: 9/10